Social Media

Social mediacampagnes zijn ideaal voor de branding van je merk, het onderhouden van klantrelaties en het bereiken van een grote groep mensen met dezelfde interesses. Het opbouwen en onderhouden van een goede relatie met een doelgroep of (potentiële) klant vraagt om veel betrokkenheid, en continuïteit. 

Content en strategie

Met de juiste content en strategie bouw je een goede en langdurige relatie op met je klanten. Het onderhouden van een of meerdere kanalen op social media vraagt soms meer tijd dan je beschikbaar hebt. Mis je capaciteit om hiermee in eigen beheer aan de slag te gaan? Ik bied ondersteuning bij het bedenken en inrichten van campagnes op Facebook, Twitter, Instagram of LinkedIn.

 

Social Media Beleid

Hoe ga je om met negatieve reacties en plaatsingen? En hoe maak je gebruik van de positieve kracht van je ambassadeurs en fans? Persoonlijk contact - ook online - is de sleutel tot succes, Welke rol geef jij aan je medewerkers? En wat spreek je binnen je organisatie af over het gebruik van social media? Het is belangrijk dat je hier over nadenkt en er een richtlijn voor opstelt. Eerst denken, dan doen!