Werkwijze

Om te komen tot een goede tekst of een gedegen communicatieadvies, verdiep ik me eerst in de branche en organisatie. Welk verhaal wilt u vertellen? Wat maakt uw bedrijf of organisatie bijzonder? Waarin onderscheidt uw bedrijf of organisatie van anderen? Dat moeten we helder zien te krijgen.

Doelgroepgericht
Ik ga op zoek naar de aanknopingspunten tussen opdrachtgever en de doelgroep. Wat maakt dat de doelgroep (of andere stakeholders) voor uw bedrijf of product/dienst kiest? Wat is de beste tone of voice? Waar liggen de raaklvlakken en is er kans op een goede verbinding?

Idee en plan
Op basis van een orienterend gesprek bepalen we de koers en tijdsplanning, en ontvangt u van mij een inhoudelijk voorstel en een offerte voor de opdracht. Daarna ga ik aan de slag, stemmen we tussentijds af en stellen we bij waar nodig om te komen tot het beste resultaat.

Aan de slag!
Afhankelijk van de gekozen online en/of offline kanalen ga ik aan de slag. U ontvangt van mij passende teksten gericht op de doelgroep en ingericht voor web, socials of hard copy. 

Wilt u een breder communicatieadvies dan denk ik graag met u mee!